מחלקת משאבי אנוש מופקדת על הטיפול במשאב האנושי החשוב מכל – עובדי המועצה.

תפקידי המחלקה: 

  1. קליטת עובדים וליווי עובדים חדשים.
  2. עדכון תנאי שכר וטיפול בדיווחי עובדים.
  3. מעקב אחר תנאי חופשה, מחלה, טיפול בתאונות עבודה, והיעדרויות אחרות.
  4. סיוע לעובדים בפניות אישיות.
  5. טיפול בפורשים לגמלאות וליווי גמלאי המועצה.
  6. שמירת קשר ומפגש מנהלי מחלקות תוך מתן סיוע בפתרון קונפליקטים.
  7. ארגון יום גיבוש שנתי לעובדים.
  8. טיפול בחלוקת שי ומתנות בחגים.
  9. ביקורי חולים, בקורי נחומים והשתתפות באירועים של עובדים.
  10. ריכוז הדרכות והשתלמויות במועצה והעצמת ההון האנושי בארגון.

 

אמנת איכות השירות

מחלקת משאבי אנוש מופקדת על הטיפול בנושאי כח אדם ושכר של עובדי המועצה, תוך שימת דגש לזכויותיהם על פי חוק ולרווחתם האישית, החל משלב קליטת העובד ועד לפרישתו.

 

מחלקת משאבי אנוש מתחייבת:

  1. לקלוט עובד חדש ולדאוג לשילובו במערכת עם כל התנאים והזכויות המגיעים לו עם כניסתו לתפקיד לא יאוחר משבוע ימים מיום ההודעה לעובד על קבלתו.
  2. לדון ולעדכן אחת לשנה בחודש אפריל את דירוג העובדים במסגרת ההסכמים הקיימים ולהעביר את המידע למנהלי  המחלקות.
  3. לתת מענה לכל פניית עובד בנוגע לניצול יתרות ימי חופשה ומחלה תוך 24 שעות מרגע בקשתו.
  4. לספק לכל עובד לפחות פעם בשנה (בחודש יוני)  דו"ח ניצול יתרות ימי חופשה.
  5. לנהל תהליך של הערכת העובדים. 
  6. להיפגש עם מנהלי מחלקות פעם בשנה לפחות בנושאי משאבי אנוש.
  7. להיפגש עם חברי ועד עובדים.
  8. להעניק ברכות לימי הולדת, שי לחג ולאירועים משפחתיים לכל עובד.
  9. לארגן אחת לשנה לפחות "יום גיבוש" לעובדים.
  10. לתת מענה לכל פניית עובד בכתב תוך שבוע מרגע פנייתו.
  11. לקיים אחת לשנה סקר צרכי הדרכה ביחידות המועצה בשיתוף ועדת השתלמות, ולהכין תכנית השתלמויות והדרכות בהתאם.

 

יצירת קשר

הילה קדמי שרוני - מנהלת מחלקת משאבי אנוש

טלפון: 9879764
נייד: 050-3378159
פקס: 9879752
דוא"ל: hila@matteasher.org.il

רווית יחיאלי - מזכירת המחלקה

טלפון: 9879405
דוא"ל: ravity@matteasher.org.il